Saturday, September 16, 2006

Haziq @ Dari studio satu..

Mosha call to get ready for DDS shoot at Astro. Dia tak dapat pergi sebab nak bawak famili cuti ke Penang. So as Vice President (2) aku di amanahkan to take the lead for Haziqfc members. Aku start call semua member yg nak take part. Respond so good. Haziq's brother & sisters dah agreed nak join. His relatives pun ada yg nak join. So aku bertolak ke Astro right after office hour. So lebih kurang pukul 8.00pm aku dan semua gang2 FC dan bersedia di perkarangan bangunan Astro. Siap bawak banner lagi.. meriah juga. Lain2 fc ada gak yg bawak banner. Kali nie aku bawak dua anak saudara aku sekali. Yeen dan Wani. Aku dan semua hadirin dibawa ke studio agak lewat. About 10.30pm baru shooting started. Persembahan pertama bermula, Haziq and all AF student buat opening act. Best gak lagu "lemas" yg diorang nyanyikan. Pas tu turn Haziq... Lagu apa lagi..Gurindam Anak Muda ler... Best sangat, menusuk ke kalbu dengar lagu tu. Aku dan Imran angkat tinggi banner yg kitorang bawa. Aku tau Haziq nampak kitorang sebab dia senyum kat aku. Aku sekadar menganggukkan kepala. Aku tengok repond fan yg datang hebat sekali. Puas hati. Semua AF finalist nyanyi satu lagu penuh dan yg lain share satu lagu dua orang. Aku tunggu sampai lagu yg terakhir. Nyanyian beramai-ramai lagi. Lepas shooting selesai, aku dan Anil mintak nak jumpa Haziq sekejap sebab nak pas kat dia poster2 kecil untuk dia sign. Dalam 400 keping yg dibuat khas oleh my wife. Poster2 nie untuk show Haziq kat Kluang nanti. Lepas serahkan poster2 tersebut, aku pun meninggalkan perkarangan Astro dan sampai rumah around 12 something. Another madness disebabkan budak bertuah nie...HAZIQ. Bila aku fikir balik kenapa aku berminat sangat dengan mamat nie..mungkin HAZIQ nie macam resemblance sewaktu remajaku dulu. Ya mungkin.

No comments: